wtorek, 27 listopada 2012

candy! candy!

poprzedniego posta pożarł mi system. niby jest a go nie ma, więc zaczynam od nowa.

od dawna chciałam zorganizować candy na los miodos, ale dopiero teraz nadarzyła się świetna okazja - Święta! na moją prośbę i specjalnie w tym celu moja mama uszyła dwie lalki (dwie siostry-rzecz jasna), nie są małe bo mają prawie 50 cm, są eko i całe robione ręcznie w sam raz do przytulania.

osoba, która zostanie wylosowana będzie mogła wybrać sobie jedną z dwóch sióstr.
żeby wziąć udział w zabawie wystarczy, że umieścicie komentarz pod tym postem, będzie mi miło jeśli dodacie mojego bloga do obserwowanych (ale nie jest to warunek konieczny) oraz umieścicie baner na swoim blogu z aktywnym linkiem do konkursu (można wybrać jedno z dwóch poniższych zdjęć).

losowanie 17.12.2012

uff no to trzymam kciuki !!!

RUDA DARIA


ZIELONOOKA KLARA







28 komentarzy:

  1. No to chyba jestem pierwsza! Lale cudne! Zdolna mama :)

    OdpowiedzUsuń
  2. o kurczę! Zapisuje się! Twoja mama to zdolniacha! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. my się też zapisujemy :) śliczne lalki
    paulina.mendela@togreen.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Ha! Dołączam :))) Super lale :D

    OdpowiedzUsuń
  5. I my chcemy taka lalkę:)więc się zapisujemy z przyjemnością...a nóż...nam szczęście dopisze bo są boskie...z resztą jak wszystko co wyszło z rąk Twoich bądź twojej mamy:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne! Już wiem, po kim masz zdolności manualne:)
    Oczywiście próbuję...

    OdpowiedzUsuń
  7. mamuniu, lala! Ruda Daria mi tu wymiata i to nie okruchy spod dywanu!
    wiem, że obserwuję, ale nie widzę, żebym robiła to w sposób zorganizowany - zaraz to naprawię. a na blogu, w dolnym pasku cukierkomaniaków udostępnię za minut kilka baner :) a potem tylko kciuki będę trzymać i miejsce dla Rudej przy wigilijnym stole :)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Ustawiam się w kolejce. Mój synek uwielbia lale :)
    Banerek jest u mnie.
    http://mordoklejka-i-rodzinka.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne dziołchy;) Przygarnę Darię, jakby co. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakie ladne lale. Ja poproszę tę rudą :)

    OdpowiedzUsuń
  11. i ja stanę w kolejce po jedną z tych cudnych lali:)

    Zapraszam na moje candy: http://rodzinkazinnegoswiata.blogspot.com/2012/11/rozdawajka-z-innego-swiata.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Wymarzyłam sobie dla Anieli na święta szmacianą Pippi, a tu - psia kotka! - w sklepie niedostępna :/ Ruda Daria uratowałaby Fąflowe święta! :D

    OdpowiedzUsuń
  13. łał! piękne! ruda lalka dla rudej mnie? a co :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. nie mam córki, tylko dwóch synów, ale mogę nich przyuczać do roli ojca, ew. podarować jednej z dwóch chrześniaczek. zgłaszam się więc.
    ps. a 17-go mam urodziny. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. I ja chętnie dołączę. Blog fantastyczny a lale takie urocze, że może moja Ulka by się wreszcie "złamała" i pokochała jakąś lalę.

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam już 16 lat, ale jak zobaczyłam tą lalę, to pomyślałam że muszę ją mieć, bo nigdy nie miałam okazji mieć takiej ślicznej lalki jak te tutaj :) Mimo że mam na imię Daria, bo bardzo spodobała mi się lalka o imieniu Klara :) Nie mam szczęścia do takich candy, ale może warto spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Lale cudne, rudą wybieram oczywiście. Zachwyciły mnie oczy obu sióstr. Mają głębię. Baner na uolinki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. OOOOO to my też:D Może to będzie pierwsza lala Hani?

    OdpowiedzUsuń
  19. Nadin będzie zachwycona lalą :)
    ustawiamy się w kolejce:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piekne, sama bym chciala umiec takie zrobic. Nastepna w kolejce po lale:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo chetnie przygarniemy ruda Darie:)

    Pozdrawiamy

    Franka i jej mama

    OdpowiedzUsuń
  22. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  23. very sweet ♥ ♥ ♥ I hope for the best
    hugs
    Gerda

    OdpowiedzUsuń
  24. bardzo chętnie moja Niunia przygarnie jedną z tych pieknych lalek.
    Zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  25. ojej, jeszcze można? To ja się ustawiam po rudą piękność:) Co za lala!!!

    OdpowiedzUsuń
  26. Ustawiam się w ostatniej chwili:) ach!

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo dziękuję wszystkim za udział w candy! Do następnego razu :)

    OdpowiedzUsuń

dziękuję :)