wtorek, 27 listopada 2012

wciągnięta...

...na szczęście tylko do zabawy przez FOTOSZEPTY :) za wyróżnienie oczywiście bardzo dziękuję i choć zwykle łańcuszkowych zabaw nie kontynuuje teraz zrobię wyjątek. mam nadzieję, że tym samym nie urażę mamy jagody, bo na jej blogu wyróżnienie też dostałam za co bardzo, bardzo jestem wdzięczna :)

zaczynam.


1. herbata czarna czy zielona?

czarna
2. czy byłaś kiedyś w filharmonii?
tak i bardzo lubię, staram się tak często jak mogę
3. Vincent van Gogh czy Zdzisław Beksiński?
trudny wybór ale jednak van Gogh
4. teatr współczesny czy dawny?
jak dla mnie zdecydowanie dawny, teatr współczesny też lubię, ale chyba nie tak bardzo
5. poezja czy proza?
poezja
6. obcasy czy baleriny?
baleriny
7. kubek czy filiżanka?
kubek
8. jazz, rock czy pop?
jazz
9. biżuteria od jubilera czy hand made?
hmmm, od kiedy sama zaczęłam robić biżuterię wolę tą od jubilera ;)
10. chaos czy pedanteria?
ech, chyba pedanteria
11. kino Kolskiego, Kieślowskiego czy Holland?
i tu mam największy problem ale mój wybór padnie na Kieślowskiego


p.s. szykuję coś dla Was specjalnie z okazji zbliżających się Świąt, pierwszy raz na moim blogu, mam nadzieję, że Wam się spodoba :)

6 komentarzy:

  1. dziękuję :) też mam dystans do tego typu zabaw, ale uznałam, że ta jest wyjątkowo niegroźna ;)
    w kilku odpowiedziach jesteśmy podobne: czarna, baleriny, kubek, jazz... u mnie natomiast króluje chaos, Kolski i proza :)

    OdpowiedzUsuń
  2. masz rację wyjątkowo niegroźna :D
    chciałabym czasami chaosu, cóż zrobić taka natura :P kino Kolskiego też dobre, ja w ogóle mam przy takich pytaniach dylemat, bo ja KINO kocham i mogłabym godzinami o tym gadać i tym samym zawsze mam problemy co lubię naj :) - w sensie jakiego reżysera, jaki film

    OdpowiedzUsuń
  3. haa a ja bym chciala pedanterii troche wiecej ;) I zgadzam sie w kwestii baleriny, kubek, jazz ;)
    No i jakie obrazanie, no co Ty! ;) Zabawa bardzo przyjemna no i juz cos wiecej o Tobie wiem! Dzieki i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. uff to dobrze :)
    no tak znowu odsłoniłam kawałek :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też nie grywam z zabawy blogowe, ale lubię poczytać czasem u innych, żeby ich lepiej poznać :)
    Czyżby się jakieś rozdanie szykowało? :)

    OdpowiedzUsuń

dziękuję :)