piątek, 23 listopada 2012

ostatnio...

...tak sobie pomyślałam, że mało o sobie piszę. wiem, że z założenia blog dziecięcym miał być, ale wszystko się zmienia i one i ja i to miejsce też. i tak idąc dalej pomyślałam, że się trochę pochwalę.
wysłałam zdjęcie na konkurs fotograficzny. po raz pierwszy w życiu naprawdę wysłałam iiii dostałam wyróżnienie! ach, nawet nie wiecie jak bardzo się cieszę :)
no to już pójdę po całości i upublicznię fotę dzięki której poczułam się tak wyjątkowo.
udanego weekendu :)


18 komentarzy:

  1. Gratulacje!!! Piękna fotografia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wcale sie nie dziwie, ze dostałas wyróżnienie!!! Super zdjęcie!!! Jaki temat konkursu?.

    OdpowiedzUsuń
  3. serdecznie gratulacje! :)
    u mnie cykl łańcuszkowy - wskazałam także Ciebie. jak masz ochotę, zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ach dziękuje i dziękuję, już Ci napisałam na blogu, że zrobię wyjątek i niebawem stworzę posta ;)

      Usuń
  4. WOW!!!!!!!!
    Ja wiem, że dla artysty to jest profanacja, ale ja chcę to zdjęcie w wieeeelkim formacie na całej ścianie w sypialni! Świetne, gratuluję :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha, i że niby ja to ten artysta? szalenie mi miło, co za komplement, ale daleko mi oj daleko :D
      dziękuje :)))

      Usuń
  5. Serdecznie gratuluję:) Jak widać, czasami warto się odważyć; świetna fotografia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. och warto! od teraz będę częściej próbować...chyba ;)

      Usuń
  6. Gratuluje!Bardzo ladne zdjecie!Pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję:) jak miło Was tu widzieć, gdzie wy teraz się podziewacie w sieci, można do Was jeszcze zajrzeć?

      Usuń
  7. Gratuuuuuluję! Nie dziwię się wyróżnienia - piękne zdjęcie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Piekne zdjecie, nic dziwnego ze wyroznione! Gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  9. Kasiu gratulacje! Nadrabiam zaległości a tu taka niespodzianka :)

    OdpowiedzUsuń

dziękuję :)