niedziela, 11 listopada 2012

memo

...jakiś czas temu podpatrzyłam na blogu zezuli. o tu. spodobało mi się bardzo i zainspirowało jednocześnie do stworzenia czegoś dla moich babsk :)
siostry uwielbiają gry a przede wszystkim wszelkiego rodzaju pamięciówki, więc sprawa wydała mi się prosta :) padło na memo i oto efekt. taaadaaaam





dziewczyny trochę chyba już na to za "stare" :) za mało elementów, ale lubią w to grać.
czy Wasze dzieci też tak bardzo przeżywają przegraną? u nas to istna katastrofa.

27 komentarzy:

  1. nic, tylko się zachwycam Twoją pracą i zdolnościami...świetne memo:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, od razu człowiek czuje się dowartościowany :)

      Usuń
  2. Nie zgadzam się, że za stare! Uważam, że na tego rodzaju gimnastykę mózgu nigdy nie jest za późno, nawet po 70-tce :-)
    A jeśli chcesz bardziej podnieść poprzeczkę, to możesz przejść z dziewczynkami na angielski - sprawdzony i bezbolesny sposób przyswajania nowych słówek!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a wiesz, że dobra myśl! dla Zu ta ilość nawet nawet, E jest szybka i dlatego tak mi przyszło do głowy, ale ang słówka... :D dzięki

      Usuń
  3. Jakie "za stare"?! Mam więcej lat a wciąż memo UWIELBIAM! No a Twoje fantastyczne!:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. masz racje, źle to ujęłam "za stare" na te grafiki, które wypaciałam.
      tak jakoś pasują mi bardziej do 3 letnich bąbli niż 7 letnich panien :D ale jak wyszło w praktyce znowu się pomyliłam :P

      Usuń
  4. Znaczy się zrobiłaś sama??? Wow! Ja jestem takie artystyczne beztalencie!
    Kapitalne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sama, sama :)
      a tam beztalencie, nieoszlifowany diament może ;)

      Usuń
  5. ależ piękne memo! bez ściemy! BARDZO mi się podobają wzory :)))
    my dopiero przed starciem z przegranymi jesteśmy, ciekawa jestem, jak to będzie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję jeszcze raz, nawet nie sądziłam, że się spodoba. czuję się doceniona po stokroć :D

      Usuń
  6. Mojej siostrze nieumiejętność przegrywania została na amen ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne! Zdolniacho! Powinnaś to produkować na masową skalę!

    OdpowiedzUsuń
  8. O Jezu, padlam!! To Ty sama!! To to nie ze sklepu!? Jakie wzory, kolory, styl! Piękne, szalenczo piękne! Kłaniam się ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nawet nie wiesz jak miło :) czuję się dzisiaj dowartościowana :D chyba muszę częściej coś produkować ;)

      Usuń
  9. Wyszło naprawdę super, żywe kolory, oryginalne wzory - baaaaaaaaaaardzo mi się podoba:-)

    OdpowiedzUsuń
  10. No Kochana, wcale nie jestem zaskoczona tymi cudeńkami...co innego mogło wyjść gdy się ma taki talent?...moja uwielbia memo, mamy ich kilka rodzai...poproszę taki zestaw przy następnym spotkaniu...:)no i mam nadzieję że owe niedługo nastąpi...poważnie -zapraszam na kawę i ciacha...ostatnio piekę duuużo piernikowego ciasta (sezon nadchodzi i ćwiczę) :) -buzioki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja się na tą kawę wybieram i wybieram :P ale te pierniczki..w takim razie do zobaczenia niebawem ;)

      Usuń
  11. Ale śliczne. Strasznie podobają mi się!!! Ale że naprawdę sama? Ty zdolniacho! My uwielbiamy memory!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, dzięki. no sama, wiem, że może na to nie wygląda, ale umiem trochę malować :D też uwielbiam memory!

      Usuń
  12. rewelacyjne! świetny pomysł! i twój i u zezuli!

    OdpowiedzUsuń

dziękuję :)